Algemene voorwaarden AICE CREATIONS
1. Voorschot wordt in geen enkel geval terugbetaald. U kunt uw voorschot binnen de 3 maanden gebruiken indien u minimaal 48h op voorhand uw afspraak annuleert.
2. Bij annulatie/verzetten binnen 24 uur voor u afspraak dient de afspraak volledig betaald te worden.
3. bij annulatie/verzetten binnen 48 uur dient 50% van de afspraak betaald te worden.
4. Indien u niet komt opdagen en niks laat weten dient het totaalbedrag betaald te worden.
5. Bij zwangerschap kunt u uw voorschot benutten voor een andere behandeling of u kunt een cadeaubon verkrijgen. Gelieve hiervoor via de Whatsapp Service contact op te nemen: 0032 471 095 166. Het voorschot wordt niet terugbetaald.
6. Indien u ergens anders permanente make-up hebt laten plaatsen dient u via Whatsapp (0032 471 095 166) een foto door te sturen zodat wij kunnen zien of een cover-up mogelijk is.
7. voor ons het het een nieuwe PMU behandeling GEEN bijwerking indien het uw eerste keer bij ons wordt.
8. Heeft u permanente make-up die verwijderd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens uw ingeplande afspraak doen deze vergoed te worden, maar we kunnen dat moment benutten met het oplichten van uw PMU.
9. Heeft u reeds (1 week voor je afspraak) botox of fillers laten injecteren op het te behandelen gebied waardoor uw behandeling niet uitgevoerd kan worden op de geplande data, wijwig deze dan tijdig. (minimaal 48 uur op voorhand)
10. Indien u te laat komt wegens druk verkeer, gelieve ons te verwittigen op het nummer +32 471 095 166. Indien u meer dan 30 minuten te laat bent is het niet meer haalbaar om u verder te helpen, waardoor u uw voorschot kwijt bent en een nieuwe afspraak dient in te plannen.
11. Tot 2 weken na je behandeling mag u niet onder zon of zonnebank. Gelieve je afspraak na uw vakantie in te plannen.
12. De bijwerking binnen de 5 à 8 weken is enkel bedoeld voor klanten die maximaal 8 weken geleden een nieuwe behandeling hebben laten uitvoeren bij Aice Creations. Deze is niet bij de prijs inbegrepen. Wij hebben het recht om deze afspraak te annuleren indien de boeking niet juist is ingepland.
13. Bij het aanmaken van een nieuwe behandeling is de klant verplicht om de bijwerking binnen de 5 à 8 weken zelf in te plannen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken die niet meer gepland kunnen worden wegens volgeboekte agenda’s.
14. De geplande afspraken kunnen verschuiven om gaten in de schema’s op te vullen voor aansluiting (max. 30 minuten verschuiving mogelijk)
15. Indien de gsm nummer of email adres niet correct is ingevuld, is het mogelijk dat er geen herinneringsberichten kunnen gestuurd worden per mail of per sms. De klant is volledig zelf verantwoordelijk om dit correct in te vullen, zodat er een reminder wordt gestuurd.